Returer og refusjoner
Refusjon
For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak.
For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Returer
Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også informere deg om godkjenning eller avslag på refusjonen din. Hvis den blir godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og et beløp vil automatisk bli tilbakeført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner
Hvis du ikke har mottatt refusjonen ennå, vennligst sjekk bankkontoen din på nytt først.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt – det kan ta litt tid før refusjonen blir registrert.
Kontakt banken din – det er ofte en behandlingstid før refusjoner blir synlige.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, vennligst kontakt oss via chat eller på info@milabella.se
Bytter
Vi erstatter kun varer dersom de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte til samme vare, send oss en e-post via kontaktskjemaet vårt.
Returfrakt
Kontakt oss på info@milabella.se for å opprette en retur. Vi vil gi deg instruksjoner via e-post om hvor du skal sende varen.